FIT MAMA są przeznaczone dla kobiet w ciąży po pierwszym trymestrze, które już aktywnie ćwiczyły przed ciążą lub dopiero chcą zacząć swoją aktywność fizyczną, jak również świeżo upieczonych mam wraz z dzieckiem do 3 r.ż. (nie wcześniej niż po sześciu tygodniach od porodu naturalnego i trzech miesiącach po cesarskim cięciu).

 

Celem treningu jest zachowanie jędrności oraz ogólne wzmocnienie ciała. Na zajęciach, nie zabraknie elementów metody Pilates, dzięki którym mamy zadbają o swój kręgosłup i wzmocnią mięśnie głębokie. Po okresie ciąży ważna jest także profilaktyka mięśni dna miednicy oraz nauka poprawnego wykonywania codziennych czynności np. podnoszenia dziecka. Oprócz ćwiczeń troszkę teorii i wskazówek dotyczących tego jak w warunkach domowych zadbać o poprawne działanie mięśni dna miednicy oraz przepony. Podczas zajęć mama ma kontakt z dzieckiem, a przy okazji aktywnie spędza czas i może wymienić się swoimi doświadczeniami z innymi kobietami.

Dni i godziny zajęć:

w poniedziałki o 11:00 kobiety w ciąży

w środy o 11:00 kobiety z dziećmi

 

Kontakt:

Tel. 734 407 875

e-mail : n.poplawska@holmesplace.pl